You belong here with me

Inte bloggat på några dagar nu, men så blir det ibland. Har precis kommit hem efter att ha varit hos mormor och ätit lite. Hela dagen idag har vi varit i Gunnänga och städat vilket har resulterat i att jag har ont i ryggen. Ska be pappa knäcka den så blir det nog lite bättre.
Igår kom Milla och Sigge hem till mig. Sigge fotade till sitt projektarbete, vi gick en liten runda och så tittade vi på Anastasia. Den kommer nog vara min favoritfilm för alltid. Inget kan slå den. När de hade åkt hem blev det kalkonmiddag hemma hos mina kusiner. Största delan av kvällen bestod av ätande och rock band spelande. Nu tänker jag bädda ner mig i min säng och titta på Aladin på VHS. Haha, jag har gått tillbaka i tiden och har bara tittat på VHS den senaste veckan. Mysigt värre.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0