Var är julstämningen?

Inte en endaste fast telefon fungerar i Osby. Igår var vi utan ström i kanske 20 minuter. Hela Osby blev strömlöst en bra stund. Snacka om att vi blev paffa. Jag trodde vi hade flyttat ifrån allt det där när vi flyttade in till byn. När vi satt och åt middag diskuterade vi hur många träd som har/kommer ramla ute i Gunnänga och tyckte synd om de nya ägarna till vårt gamla hus.
Haha! Något ganska så kul hände nyss. Jag sitter nere i vardagsrummet och tittar på tv. En kvinna typ 60+ går förbi i rask takt. Helt plötsligt stannar hon och tittar rakt in på mig med väldigt förvånat ansiktsuttryck. Jag beslutar mig för att vinka på henne. Hon tittar på mig som om jag var dum i huvudet, vänder sig om och bara går. Skitkul!
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Åh, jag minns! Hade önskat att vi kunde göra samma sak i år :(

2011-11-29 @ 16:52:52
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0