Till I was safe upon the other side

Här kommer sista blogginlägget från Gunnänga! Ska snart bege mig till badrummet för att borsta tänderna och göra mig redo för sängen. Jag och mamma har spenderat denna dagen med att måla mitt nya rum och jag har även fyllt min nya garderob med kläder. Av någon anledning ser mina kläder mycket snyggare ut än vad de gjorde innan. Antar att det är för att garderoben är så fruktansvärt jävla snygg att man dör lite. Jag anar att det kommer bli mycket roligare att välja kläder varje morgon nu ett tag framöver. Slänger nog upp en bild när jag har kommit i ordning lite mer (och fått tillbaka min kamera som jag råkade lämna kvar i Göteborg!).
Måste också berätta att jag har målat i mina rosa jeans som jag köpte när jag gick i sjuan. Efter allt målande och kladdande är de nu mycket snyggare än innan. Det är vita, lila och gråa färgstänk på dem, det ser riktigt coolt ut! Tror nog att jag ska börja använda dem igen. Mamma kommer nog inte tycka om det men det bryr inte jag mig om. Haha. Nu ska jag sova eftersom jag är extremt trött.
I'll see you on the other side ;)
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0