They all go wild

Kom hem från Göteborg igår. Började direkt packa inför flytten. Tog ner massa bilder från mina väggar, vilket gör att mitt rum ser extremt tråkigt ut nu. Idag ska min garderob i mitt nya rum målas och posters ska upp på väggarna. Dessutom så ska Sigrid fota till sitt projektarbete. Och om jag inte är helt ute och cyklar är hon och Milla på väg hit just nu.
Igår när jag, Bea och Axel sprang runt på Nordstan i jakt på en rock sound tidning till mig sprang Bea nästan in i Dennis från spel trean. Först trodde jag det var värsta främlingen som attakerade henne men så var det inte det. Chockade små stressade flickor. Har inte tid att berätta mer om vårt lilla äventyr för jag måste plocka in frukosten och klä på mig. Ska se om jag kan hitta ett par byxor jag kan måla i.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0