Everywhere

Bea klagade på att jag inte har bloggat på länge. Men det har man ju faktiskt inte tid med när man är i storstan och slösar pengar. Idag kom jag tillbaka till syrran och Axels lägenhet med en klänning från NK som jag ska ha när jag tar studenten. Den är hur fin som helst! blev helt kär och var tvungen att ha den. Har gjort av med nästan två studiebidrag dessa dagarna. Vet inte vad jag tycker om det faktiskt. Men det har blivit många fina saker. Två skivor till exempel på Bengans. Vi åkte till Bengans igår och där var supermysigt, hade kunnat stanna där hela dagen. Ifall jag hade bott i Göteborg hade jag spenderat all min lediga tid på Bengans. Vi gick runt där ett bra tag.
Just nu står Riset och diskar, syrran pluggar och Axel är i skolan. Men han kommer nog snart och då blir det tomatpaj till middag. Först ska den lagas! Berättar mer om vår fina resa till Göteborg när jag har kommit hem, vilket jag gör imorgon. Men det blir nog ganska sent.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0