Under a paper moon

Baby don’t fret, at least we’re alive
just enough breath to truly despise,
the hills in the carpet; the knots in the ties,
that bind us so tightly to our waking lives
I’ll build up a house, I’ll build up an army,
of cellophane soldiers; cheap origami
To take back a piece; or what’s left
of that little box that beats in your chest


Jag lyssnar om och om igen på små låtklipp från all time lows nya skiva. Det är inte så värst långt kvar tills den kommer ut. Dessutom spelar de snart i köpenhamn. Jag har inte köpt biljetter än. Får lite dåligt samvete för att jag glömmer det hela tiden. Men jag har suttit med mitt svenska arbete hela kvällen så nu ska jag dra mig till sängs. Imogron är det idrott, fotboll. Whoppie! Jag kan inte påstå att jag längtar.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0