Vi som åker till Nova Lund och handlar rekvisita

Denna dagen har varit hur tråkig som helst. Fram tills nu. Jag har precis tagit reda på hur man skaffar fotopass till peace and love. Så det ska jag göra när man kan börja göra det, vilket är den sista april. Hoppas jag får det! Det skulle vara jättemega awesome enligt mig. Kan ni tänka er mig stå där i fotodiket och bara äga sönder? Ja klart ni kan! Ingen tvekan om saken ju.
Jag och Milla gick till pressbyrån innan jag skulle ta bussen hem för att köpa Kerrang och rock sound. På vägen dit glömde vi bort att ta ut pengar vilket resulterade i att jag fick långa pengar utav Milla för att köpa min tidning. De hade inte Kerrang så jag frågade min moster när den skulle komma in och det är tydligen inte fören på måndag så vi får dra oss dit igen då. Men när vi ska gå tillbaka mot resecentrum tappar jag min tidning på marken så den blir blöt och jätte smutsig. Men inte trodde jag att den skulle bli så äckligt smutsig tack vare att den låg på marken i 10 sekunder. Paff av att jag hade bara släppt den utav att tänka efter, plockar jag upp den och kramar om den tills jag inser att min jacka blev inte bara blöt utan täckt med grå fläckar också. Så arg jag blev när jag märkte det. Men hela ögonblicket var så konstigt att jag kunde inte låta bli att skratta åt min egen dumhet.
En annan ska som hände idag i skolan var att Rebecca och Sara sa till vår lärare att de skulle åka hem och fota. Men sen ser vi på facebook att Rebecca skrivit "Drar till Nova Lund med Sara för shopping och mat." Så ja, Tove kunde ju inte låta bli att säga det till Carin. Hennes kommentar blev "Fråga om rekvisitan är dyr." Man är ju bara inte så trög att man skriver så på fejjan. Då bäddar man för att någon ska säga till läraren.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0