Hej

Plagman säger hej. Han har problem med sin dator. Samma som jag hade förra veckan så jag tycker det ät lite smått kul.
Men ikväll är det konsert i Köpenhamn och sedan ska jag och Riset slagga hemma hos Sepe. Vi ska äta kladdkaka och kakor typ. Och så ska vi vara lite allmänt busiga som bara vi kan vara. Och jag måste fortsätta rabbla en massa skitsnack för jag lovade Milla ett långt inlägg nyss så här kommer det. Bara för att hon bad så snällt. Fast så gjorde hon ju inte det. Det var mer en typ av order. Leva eller dö kan man säga. Milla vann precis över mig på sten, sax, påse. Men oftats så vinner jag så det kan hon ju får göra en gångs skull, bara för jag är snäll och söt.
Vi sitter i 107an i skolan och har mediekunskap. Och nu ska vi köra sten sax och påse igen. Bara för Milla vill att jag ska vinna.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

MEN DÖÖH SÄMTA INLÄGGET EVER ELLER VA? OCH JAG VANN JU SÅ JÄKLA HÅRT ÖVER DIG!!! (mer än en gång!)

2011-03-15 @ 13:36:21
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0