This is loud

Today is the day! Typ. Av någon anledning är jag inte jätte taggad inför det som kommer hända om ett antal timmar. Men jag tror det är för att längtar till 26 augusti så jäkla mycket. Detta är liksom bara ett steg på vägen. En liten uppvärmning kan man säga. I alla fall ikväll ska jag, syrran, pappa, Axel och Hanna sätta oss i bilen och bege oss mot lilla vega i Köpenhamn och se All time low live. För Axel är det första gången men vi andra har redan sett dem en gång innan. Jag hoppas innerligt att de spelar Therapy för det gjorde de inte sist. Det var det enda jag saknade då. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bestämma vad jag ska ha på mig. Ha en bra dag tweeps höll jag på att säga. Jag spenderar för mycket tid på twitter märker jag!
Bild från 17 september 2009
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0