I believe in music

Första måndagen på sommarlovet och jag sov till fem över elva. Även fast det är lov har jag suttit och funderat på mitt projektarbete och skrivit lite saker som jag vill ha med på hemsidan jag planerar att göra. Klockan börjar närma sig tre och jag tänkte starta tv-spelet. Den enda tiden på året det används är på sommaren så nu är ett bra tillfälle för det. Först ska jag dock fixa lite med tvätten och sånt som behövs göras. När pappa kommer hem ska jag och syrran förmodligen dra hem till Axel så jag kan redigera mina bilder från studenten eftersom jag inte kan öppna mina raw-filer på vår dator. 

På onsdag är det All Time Low dags! Funderar på att ta med systemkameran men jag vågar inte riktigt. Dock såg jag ett russin som hade en med sig på you me at six i oktober. Men jag vågar inte ta risken. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0