Stay safe, stay strong

Om cirka tre timmar ska jag sätta mig på bussen hem till Bea. Jag har turen att bli skjutsad till Broby så jag slipper byta buss. Och eftersom jag är ganska säker på att Plagman inte läser min blogg kan jag skriva att vi ska ha en överaskningsfest/avskedsfest för honom ikväll. Det är nämligen så att han åker till Brasilien nästa vecka och ska vara där i ett helt år. Det är helt sjukt att han ska vara borta ett helt jävla år. Det kommer bli konstigt att gå i skolan utan honom där. Jag antar att man vänjer sig vid det, men det är ändå konstigt, jävligt konstigt.
Och med dem orden ska jag nu packa väskan innan jag ska åka.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0