En smurfskotte

Jag läser Harry Potter och den flammande bägaren för tillfället. När jag kom hem igår var jag för trött för att blogga. Vi åkte i alla fall till Kivik vid tre igår och kom hem lite innan midnatt. Jag köpte knoppar till mina garderober och tre godisremmar. Påväg hem mötte vi Bea i Hanaskog som var påväg hem till sig efter att ha varit i Borlänge. Det var lite kul faktiskt. Satt och pratade i tefefon med henne när våra bilar möttes och hennes syster tutade. Innan idag beställde jag en stereo som om jag har tur kommer imorgon. Då ska jag och Bea spela musik väldigt högt för hon ska sova hos mig torsdag till fredag.
   Nu ska jag sminka mig för vi ska hem till Nisse och Gittan på middag ikväll. Svejs!

//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0