Take it deeper

GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN SIGRID!
Jag är hemkommen från skolan och har precis ätit lite. Jag beslutade mig för att vara en rebell och smita från religionen för att slippa sitta i skolan och vänta på bussen i över en timme. Men det var nära att jag fick ångra det beslutet. Tåget stannade utanför Hässleholm för att invänta ett mötande tåg. Det slutade med att tåget stod kvar där i cirka en kvart och vi kom in på Hässleholms station en (EN!) minut innan mitt andra tåg skulle gå. Jag kom precis i tid innan dörrarna stängdes. Jobbigt värre! Jag hade även turen att batteriet på iPoden höll sig hela vägen till Osby station. När jag öppnade dörren till bilden tystnade musiken i mina öron.
På dagens mattelektion sjöng vi för Sigge, fast det hela var ganska så fail. Men jag ska vara snäll och inte lägga upp videon här. Haha!
Mattelektionen. Ja, hon har två klockor på armen. Fast den ena är Plags. Haha
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0