Such a perfect denial

Jag kom hem vid halv tre tiden inatt, vilket resulterade i att jag sov tills klockan var tolv idag. Idag ska jag fira ytterligare en födelsedag så jag måste snart hoppa in i duschen. Min kusin fyller tretton, det känns som om det var igår han fyllde tio. Haha. Så nu ska jag i all hast försöka fixa ihop ett födelsedagskort i ps. Jag har inte så mycket ideér just nu men får se vad det kan bli utav det. Jag hoppas syrran och Axel kommer hem snart så de kan hjälpa mig lite på traven.
Ha en bra dag, och så ska jag försöka att inte bli alltför arg och frustrerad på småbarnen ikväll. Det råkar vara så att jag är släkt i släkt med en av familjerna från familjen annorlunda på tv4. Ni vet de med trillingarna. Det kan bli lite mycket ibland. So don't you judge me ;)
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0