From yesterday

Jag sitter i skolan och har lektion, för att vara men precis har vi föreläsning på mediekunskapen. Just nu låtsas jag anteckna. Min buss går kvart över fyra men vi slutar om en kvart. Vilket betyder att jag och Milla ska hänga på skolan ett tag till efter det. Undrar vad vi ska hitta på. Jag ska tydligen hjälpa henne med något, så vi får se hur det går. haha. Just nu vill jag ha mat, lunchen var inte den bästa idag precis. Som tur var hade jag två kakor med mig, en till mig och en till Milla. Men den åt jag snabbt upp, tror dock jag har lite godis i väskan :D
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

TYYYYYYYYYYYYYST. Aphungrig! Hahha, fast kakan was awesome!

2011-01-19 @ 15:25:04
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0