Can we move on now?

Idag har jag läst och tömmt mitt skrivbord på prylar. Imorgon ska det ut i garaget och förhoppningsvis säljas inom kort. Men nu till ett par skor jag vill ha. Skor kan man aldrig ha för många av. Förutom dessa skulle jag vilja ha ett par klassiska vita dr martens. Men det tillåter inte min budget så jag får vänta ett tag med det.
Nu till något helt annat. Ta inte detta på fel sätt, men jag vill vara typ 22år ha mitt drömjobb (det vill säga rockfotograf och samtidigt jobba på ett skivbolag)och bo i ett annat land. Jag är trött på skolan och vill bara komma vidare i livet. Men tyvärr är det som det är och jag är 17år och går fortfarande i skolan.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLA

Håller med totalt. Punkt slut punkt.



OCH NEJ DET ÄR INTE "FAIL". JAG ÄR TRÖTT, OKEJ????

2011-01-17 @ 09:02:41
URL: http://juuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0