Remind us all of what we could have been

I rummet jag sitter i är den enda ljuskällan datorn och ett värmeljus. Detta är min syn på en mysig fredagkväll. För att den ska bli ännu bättre ska jag snart bege mig ut i köket och koka te. Kanelbulle te. Tänk er ett ljus i en lykta, en bok och kanelbulle te. Det är att ta det lugnt. Men imorgon bryter helvetet löst. Skrev en lista på allt jag måste göra i helgen. Den blev lång. Orkar inte. Men efter allt detta kommer en veckas lov.
Tills på
Måndag: En uppsatts om William Shakespeare på två sidor med 1 1/2 radavstånd och matte
Tisdag: Källkritik och bildanalys
Onsdag: Matte och idrottsprov
Torsdag: Piano och bildspel
Fredag: INGET, än.
//Juuuss
(Glöm teet, jag hittade cider :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0