I will make it on my own

Jag blev inte klar med engelskan igår. Men jag har bara halva kvar så jag ska nog hinna med det idag. Det känns faktiskt förvånadsvärt bra och jag är inte alls stressad, även fast jag borde vara det tycker man ju. Men jag kommer hinna det vet jag så allt är bara bra. Men jag tror jag skippar matten för idag. Jag fattar inte något av det vi håller på med och det gör bara saken värre att jag försöker själv.
Så fort pappa har kommit hem ska vi dra en snabbrunda till IKEA och sedan blir det läxor resten av dagen för min del. Men med lite musik klarar man allt!
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahah, inte bara jag då!

2011-02-14 @ 16:57:46
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0