Hahahah, host

Sitter i 101 och har fotolektion. Vi ska snart hänga upp vår lilla utställning här på skolan men i väntan på det sitter jag och lyssnar på Emipres. Deras nya musikvideo kom ut igår så jag tänkte jag skulle slänga upp den här. Dom är riktigt awesome. Hans röst är en av de bästa out there. Den snubben kan sjunga! Om ni påstår något annat så kommer jag hem till er och tar alla era kuddar. End of story! Känner ni det extrema hotet som hänger över er? Jag hoppas det. Om inte kommer det ett värre inom kort. Kanske. Inte, nej.
///Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Jag kanske gillar det? Btw, ska hålla hårt i mina kuddar ikväll för han var inte särskilt bra nej (A)

2011-02-11 @ 15:24:28
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0