Cause you are in them, still

Jag och Milla siiter i skolan och lyssnar på musik. För den som vill veta så lyssnar vi på yellowcard och Milla är lite sur över detta. Men jag orkar inte bry mig om det just nu. Och nu slutade internet funka så vi kunde inte lyssna på the blackout så jag satte på samma yc låt igen. Hon blev surare än surast. Typ. Och nu klagar hon på att jag är sur och anti mot allt. Men det är sant. Dock är jag trött, så här trött har jag nog aldrig varit. Men så brukar jag säga. men det bryr jag mig inte om det heller. Så ni kan nog fatta hur trött jag är när jag inte orkar bry mig om något. Ooch nu svamlar jag bara en massa gojs. HEJDÅ!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0