Cause we both know

Denna dagen har inte riktigt varit min dag skulle jag vilja påstå. Den började med att jag välter mitt sängbord, hinner dock fånga det innan det når golvet. Bussresan till skolan går bara bra tills att vi två minuter innan ankomst ska föras till sidan efter att chaffisen kört för fort. Polisen hade tydligen hastighetskontroller idag. Får sitta på bussen i en kvart innan vi äntligen kan åka vidare efter att någon skrikit på polisen för att de missat bussen de skulle byta till. Detta resulterar i att jag springer till skolan med hörlurarna på sniskan och med oknäppt jacka. Kommer tjugo minuter sent och stressar igenom provet. Välter pennskrinet och tappar nycklarna på bordet. Gött Josse! Och så gick pianolektionen värre än värst. Skoj ellerhur? Nu har jag ont i huvudet och fryser som in i satan. Time for bed.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0