Bullet-proof and all black clothes

Efter många om och men sitter jag nu i skolan. Inatt vaknade jag vid halv fyra och låg och lyssnade på när träden knäcktes och föll till marken. Vid lite över fyra kom mamma och frågade om jag var vaken, och ja det var jag ju. Ingen annan i familjen kunde sova tydligen. Så jag bad syrran komma in på mitt rum. Jag sov inte ett skit och precis när jag äntligen somnat ringde klockan. Jag gick upp till mamma och pappa men de sa till mig att sova en halvtimme till och att jag skulle hinna med tåget. Till slut gick jag upp och åt frukost med pappa som skulle till jobbet och beslutade mig för att starta datorn och se om det gick några tåg mellan hässleholm och kristianstad. Och nej, det gjorde det inte, och det kommer det inte göra på hela dagen heller för den delen. Så jag gick och la mig igen, och sov tills klockan blev åtta och stressade till bussen. Nu sitter jag här i 202 och väntar på ett engelskan ska börja.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0