You're just as sane as I am

Denna dagen har varit ganska så händelserik. När jag skulle åka till skolan och stod på perrongen i Hässleholm hände en lustig sak. Tåget som jag, och cirka 150 pers till skulle ta mot Kristianstad körde in på fel spår. Vi stod och väntade vid spår tre men det körde in på spår fem. Alla hoppade av och sedan körde tåget. Utan alla oss som skulle hoppa på tåget i Hässleholm. Det var ju snällt av dem. De sa inget alls i högtalarna och där stod vi som några fån och tittade på tåget som körde utan oss. Kul. Vi fick snällt vänta på nästa tåg.
Nu sitter jag hemma på mitt rum. Ska fixa mig en kopp varmchoklad, äta pepparkakor och titta på Harry Potter. Det känns så fruktansvärt bra att kunna göra vad man vill och inte vara tvungen att göra någon läxa. Hur skönt som helst.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0