Ring, klocka, ring

Det är undefär 24 timmar kvar på detta året. Så därför slänger jag upp de nio bästa skivorna som kom ut iår enligt mig. Det brukar vara fem eller tio men det blev nio.

1. Yellowcard – When you’re through thinking, say yes

2. Twin Atlantic - Free

3. Yellowcard – When you’re through thinking, say yes (Acoustic)

4. You me at six – Sinners never sleep

5. Panic! At the disco - Vices and virtues

6. Mayday parade – Self titled

7. We are the ocean – Go now and live

8. The blackout  - Hope

9. Kids in glass houses – In gold blood

Och vilka skivor ser jag fram emot nästa år? Yellowcards nya såklart! Men även The All-american Rejects, The audition med mera. Vet inte om jag hinner blogga imorgon. Om inte, gott nytt år på er! Utanför kan jag redan höra och se fyrverkerier. Fördelen med att bo i byn är att man kan se alla andras, ute i skogen kunde man bara se sina egna. Och mörker.

Vi ses nästa år! 
//Juuuss

Ring out, wild bells, to the wild sky,
The flying cloud, the frosty light;
The year is dying in the night;
Ring out, wild bells, and let him die.
Ring out the old, ring in the new,
Ring, happy bells, across the snow:
The year is going, let him go;
Ring out the false, ring in the true.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0