Let's pretend they call me the greatest

Fredag och jag har varit och spelat piano som vanligt. Nu har jag tänkt att jag ska ta bort mitt gamla nagellack och måla på nytt. Jag älskar känslan man får när man har nymålade naglar. Vet inte vilken färg jag ska ta dock. Men det blir nog svart så det matchar med kläderna jag ska ha på mig ikväll. Jag ska nämligen på 18årsfest för Hanna och Lina. Är mest taggad över att Emmy ska komma och hämta mig när hon kör hem från jobbet. Vi ska hem till henne och äta innan festen. Är inte alls på festhumör men jag får offra mig.
Slänger upp bilden på mig som jag har i min header. Tyckte det var dags att lägga upp en bild eftersom det är ett tag sedan nu. Saknar att kunna gå till mitt favvoställe och fota. Dock har jag ingen inspiration alls så det kan ju kvitta.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0