Kramp i foten

Då var det jullov! Vi i klassen samlades i sal 202 och lekte en lek innan hela skolan samlades i matsalen för att äta gröt och lyssna på musikeleverna när de spelade lite låtar. Treorna var bäst, vilket är logiskt, de är ju treor. Jag och Milla drog oss ner till fotostudion. Så fort vi kommit innanför dörren utdrast jag "Åhh, jag känner mig så hemma här inne!". Jag älskar studion och tragiskt nog har vi inte varit där en endaste gång denna terminen. Jag fotade visserligen Bea och Muffe till deras årsbok men det räknas knappt.
Sedan gick jag och träffade mamma och så gick vi en runda på stan. Vi köpte ost till julbordet, 50krs julklappar till vår traditionella lek och myste lite. Julmat handlade vi och körde runt ett bra tag innan vi hittade en julklapp till morfar. Nu sitter jag hemma i mitt rum och har precis ätit middag. Snart blir det bakelse och Harry P som står på schemat. Ska se om jag kan få upp lite bilder från avslutningen imorgon. Tveksamt dock för jag har hundramiljoner saker att göra.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0