Don't you know you're everything I have?

Har efter många om och men lyckats få över lite mer musik på mobilen så jag kan byta ringsignal. Det tog lite tid men det gick. En dag kvar bara med att gå upp kvart i sex på morgonen innan jullovet. Ska bli skönt att få vila ut lite. Typ läsa Harry potter och... titta på Harry Potter. Jag har det som em liten tradition att läsa minst en HPbok innan julafton varje år i december. Så för några dagar sedan började jag att läsa den sista och sjunde delen, igen. Jag kan bara inte få nog. Så därför ska jag gå och borsta tänderna och läsa lite innan jag ska sova. Men först bjuder jag på en vacker bild på mig och mina två vänner Sigrid och Bea.
Så kul hade vi idag.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0