"Det här händer ju inte?!"

Sitter hemma hos syrran och Axel i Göteborg. Vi ska snart titta på lilla sjöjungfrun. Av någon anledning brukar det bli en disney film så fort vi ska titta på något. Men det är lite mysigt. Just nu har jag inte mer än så att säga. Imorgon vill jag åka till Bengans och köpa skivor. Tycker om det stället. Mycket.
//Juuss
Zandra: Hejsan hälsningar från Götet. En osedvanligt regnig och stormig dag lider mot sitt slut. På väg hem i regnet gick vi (jag och Shrimp) inom Hemköp på vasagatan och handlade lite frukostsaker och godis såklart. Väl hemma öppnade vi godispåsarna efter en stund. En påse Djungelvrål först. Sedan kom kavalleriet. "Men va fan, alla e ju svarta! Det här händer ju inte?!"
Ja, Djungelvrål är svarta. De felsta salta godisar är svarta. Men... efter Djungelvrål så öppnade vi en påse Salt och blandat. Där är det mesta av innehållet svart. Dock ska det finnas bruna snäckor och röda chilifrukter. Det fanns inga i den påsen vi köpt! Förstår ni?! Det fanns inga snäckor eller chili. Allt var bara svart, bara svart. Hur är detta ens möjligt? Malaco kan vänta sig ett mail med bildbevis på denna märkliga företeelse.
Missförstå mig inte, jag tycker bäst om de svarta, och märkligt nog hade jag och Shrimp en disskusion i affären om att hon inte åt några andra än de svarta. Var detta karma, ett mirakel, slumpen eller ödet?
Ni får avgöra.
Massa kram och skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0