Chokladlakritsfudge

Har kommit hem från Göteborg. Eller ja, det var några timmar sedan nu. Vi har haft det bra, det var ju inte så bra väder men vi överlevde. I fredags åt vi kinamat och när jag och syrran kom hem till henne tittade vi och Axel på Lilla sjöjungfrun innan vi sov. Igår blev det shopping i regnet. Jag köpte en klänning på Åhléns, vilket syrran också gjorde. Hennes var dock på rea det var tyvärr inte min så nu har jag inga pengar kvar. Jag inhandlade en julklapp och så var mamma snäll och köpte en ny jacka till mig på Top Shop. Riktigt snygg är den! Igår kväll var vi på Liseberg och gick en runda där. Ville inte ta med mig kameran på grund av vädret så har bara lite tråkiga mobilbilder. Men tror jag laddar upp dem någon gång. Imorgon efter skolan kanske, vem vet.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0