Yellowcard, my only one del 2

Tweets från igår:


Spyder var snäll och kastade ut vattenflaskor till publiken som egentligen var till bandet. Men det behövdes verkligen. När flaskan kom till mig hade cirka 20 personer redan druckit ur den, lite äckligt men om man inte ville svimma så var det bara att dricka. 



Lägger upp den enda videon som finns på youtube än sålänge. Jag är lite ledsen över att min kamera gick sönder innan de började spela. Avtryckar knappen losnade när vi väntade på förbandet. Det går att använda den men det är lite jobbigt. Men Hanna hade sin kamera så jag ska få bilder och videos av henne sen. Lägger upp lite här då.



//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0