Or giving a monkey a shower

Ligger i mamma och pappas säng och tittar på tv. Idag ska jag lata mig så mycket jag bara kan för imorgon börjar skolan igen. Detta året ska jag klara av att läsa 12 kurser medans vissa andra bara ska läsa 8. Jag har ingen aning om hur jag ska klara det. Fyför! Jag kommer dö av utmattning. Det var trevligt att känna er. Måste ta vara på denna dagen innan helvetet bryter löst. Det kommer inte att vara vackert. Men jag slipper i alla fall matte och det tackar jag för plus att jag fick min kära webbdesign och engelska c. Nu har jag planerat att jag ska krypa upp i soffan och titta på Harry Potter hela dagen, ska också baka något med syrran. Eller jag kanske ska spela lite tv-spel. Äh! Jag får se.
//Juuuss
Åtta dagar kvar till Yellowcard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0