Their words are like guns

Jag och syrran fick ett ryck och började baka igår vid tio-tiden och gott blev det. Började lösa min bok som jag lånade på biblioteket igår så min nyinköpta får vänta lite. Ska göra mig redo för att åka ner till byn en runda för att köpa block och sånt till skolan. Jag har ju faktiskt lite kvar på mitt presentkort på bokhandeln som borde räcka till två block och möjligtvis en penna. 
Idag ska jag virka blommor som jag tänker sy fast på mitt datorfodral och piffa upp det lite. Borde nog spela piano också eftersom mina lektioner drar igång på torsdag igen. Kan ju inte gå dit och inte komma ihåg ett dugg från förra året, då blir min lärare lite besviken på mig. 

Sex dagar kvar till Yellowcard! Gissa vad jag ska lyssna på idag, haha.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0