Melodies in the air

Idag har jag hjälpt mormor att möblera om i sin lägenhet och tjänade lite pengar på det och det behövde jag verkligen. En tidigare luspank tjej som nu har pengar till att köpa en tröja på fredag det är jag det. Snacka om att jag är nöjd och glad just nu. Om fem dagar ska jag, min syster och Hanna se Yellowcard på ett nästan slutsålt Lille Vega i Köpenhamn. Dock kan vi inte köra dit fören fem eftersom mamma jobbar tills dess. Men vi hinner nog köa i cirka en timme så vi kan nog komma hyfsat långt fram. Mamma och pappa ska äta middag och gå runt i Köpenhamn medans vi är på konserten. Det kommer bli en fin dag. Men innan dess ska jag gå i skolan några dagar. Det hade jag gärna hoppat men jag kan ju tyvärr inte det.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Äh, morgondagen kommer gå fort! Dator + inspark = awesome!

2011-08-21 @ 19:33:13
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0