I say dear I miss you like hell

Gör webbdesignläxan vi fick igår och lyssnar på musik, men den viktigaste delen är att jag gör det på min kära skoldator som jag har saknat under sommaren. Den har nog saknat mig också. Äntligen kan jag redigera mina raw-bilder från i sommar. I år har vi fått Adobe master collection CS5, en liten uppdatering från förra året. Dock var det inte installerat på min datorn när jag fick den så jag var tvungen att göra det själv. Det var inte jobbigt men det tog tid och det var inte kul heller. Men jag överlevde.
Imorse körde pappa mig till stationen vid sju, jag gick upp på perrongen och ser att nästa tåg inte går fören 09:03. Snacka om att jag blev sur, tåget var ersatt med buss men jag bestämmde mig för att åka hem och ta bussen halv nio istället. Hur ska det går med tågen i vinter egentligen? Inte bra tror jag.
Nu är det bara två dagar kvar tills det är helg, och min kommer fortare än de andra i min klass eftersom jag måste sluta tidigare tack vare Yellowcard på fredag. Dock missar jag vår första mediekommunikation, hinner vara med tio minuter innan jag måste gå till bussen. Både bra och dåligt.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0