Don't run and hide

Slänger upp ett snabbt inlägg innan jag ska sova. Jag tycker jag kan behöva det nu efter att ha sovit tre timmar igår natt och sedan spenderat en heldag på Bella Center i Köpenhamn. För den som inte vet så har det varit modemässa där hela denna veckan, och som vanligt åkte vi dit en dag. Till mig har det beställts en stor stickad grå tröja med luva och ett par jättefina vantar. Alla vet hur mycket jag älskar vantar. Jag och mamma gick och tittade på balklänningarna för att hitta inspiration och samlade på oss en massa kataloger. Det är kul att bara gå runt och titta på alla fina kläder och skor, ofta slutar det med att man vill ha allt. 
Nu efter jag kommit hem har jag ätit pizza, tittat på en film och pratat med Bea på telefon i en timme. Men nu äntligen kan jag få sova! Sov i bilen men det är inte samma sak. Min kudde ser ovanligt skön ut just nu.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0