Blood red snow white

Sista första dagen tillbaka från sommarlovet på LBS. Den var ganska smärtfri, vi slapp brännboll så det var inte så jobbigt. Men nu är jag väldigt trött och vill ha middag så jag kan sova, fast det är ju fredag så jag kan ju inte sova redan. Idag har jag slösat pengar, precis som jag inte skulle men gjorde det ändå. Ansiktsrengöring för en hundring, min efterlängtade bok som jag bäställde för två månader sedan på bokhandeln kom idag, så jag var ju tvungen att betala den och där rök 169 kronor till. Det går bra för mig och mitt pengasparande. Inte. Kan inte göra så mycket åt saken mer än att vara nöjd och sätta mig till rätta med boken i min gungstol. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0