Scream it out loud

Så jag kom precis på att jag borde blogga lite idag. Idag var det sovmorgon, vilket jag även har imorgon. Jag vaknade helt utvilad vid kvart i sju och fem minuyer senare kom pappa för att väcka mig. Men så var jag redan vaken! Dock låg jag kvar och latade mig tills kvart över innan jag gick in på syrrans rum och snodde lite kläder utav henne. Mamma fixade min frilla innan vi begav oss ner till byn. Det första någon säger till mig i skolan när jag kommer är "Vad...finklädd du är idag." tack så mycket Plag. I alla fall så fick jag jättemycket gjort idag. Jag fattade precis vad vi gjorde på matten och hann göra alla uppgifter innan lektionens slut och så var jag, Milla och Malin extremt duktiga på religionen. Nu ska jag kolla på project runway sen drar jag mig tills sängs.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0