It was you I was thinking of

Jag kom precis att tänka på att det är några dagar sedan jag bloggade sist. Men igår var jag hemma hos Hanna, vi spelade kort, pratade, gick en runda och lite sånt. Det var ett tag sedan vi gjorde något så det var kul. Nu sitter jag i köket och tittar ut genom fönstret. Det är två snubbar på framsidan som håller på att sätta en massa stolpar till ett plank vi ska få uppsatt av, trafikverket. Det är ett bullerplank som ska göra så att vi inte ska höra tågen lika mycket. Det är för framtiden, det kommer gå fler tåg och de kommer köra fortare. Så vi får ett plank helt gratis, bara sådär. Nu ser jag även att posten kom. Ska gå ut och hämta den innan jag tar något att äta. Efter det ska jag borsta tänderna, det bär nämligen av mot tandläkaren klockan fyra.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0