En timme och 36 minuter

Idag är det fint väder. Jag har precis skrivit klart mitt tal till nationella i svenska b. Nu ska jag bara skriva ett pm bara och maila det till min lärare. Senare ska jag försöka ge mig ut på en jobbingrunda, om mitt onda lår inte stoppar mig det vill säga. Jag har ingen aning om vad jag har gjort, bara att det gör ont som satan. Men jag måste ut och springa så jag har lite fler aktiviteter till min aktivitetsanalys. Idag måste jag även fixa lite med vår power point till amish redovisningen som vi har på måndag. Det är två saker jag måste kunna nästan utantill tills på måndag. Det känns inte så värst kul. Men nu ska vi i alla fall fika lite. Ha en bra lördag!
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Och det är nu jag berättar för dig att man inte behöver maila in det utan att hon samlar upp dem precis innan man ska hålla talet :)

2011-04-09 @ 15:05:51
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0