Klant

Idag har jag lyckats glömma min mobil på Ikea, vilket resulterade i att jag trodde den var stulen. Men, den var tydligen upphittad på varuhuset någonstans så vi fick köra dit igen. Mamma min blev sur. Ops! Jag fattar verkligen inte var jag kan ha blivit av med den. Jag hade den efter vi hade betalat och var på väg ut. Det kommer förbli en gåta. Och det stör mig enormt.
   Men nu sitter jag i alla fall på mitt rum med en nystädad gardrob, och redo för en rejäl shoppingrunda. Man har ju trotts allt ganska mycket pengar så det är bra läge för det. Jag skulle vilja ha ett några stickade tröjor och ett par stövletter. Ett par byxor eller en kjol hade inte skadat heller. Får dra med mig någon till Malmö nästa helg.
   Igår som sagt var vi hos farmor och farfar, och det var bättre än väntat. Min kusiner som jag inte träffat på evigheter var där. 


Nu ska jag städa mitt rum innan jag får panik av att vara här inne.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0