Grattis Axel

Nu ska jag hoppa in i duschen, även fast jag verkligen inte orkar. Vill inte iväg ikväll heller, men har man lovat så har man. Hoppas de har isbitar jag kan suga på. Verktabletter hjälper inte. Jag skulle tro att jag är lite piggare efter duschen. Måste ta bort mitt gamla nagellack också. Ikväll ska jag även inviga mina nya skor som kostade en hel förmögenhet. Men jag älskar dem, och jag förtjänar dem. Det tycker i alla fall jag, eftersom jag får genomlida mycket för att få snygga tänder.
Blir lite mer tennis tittande innan den där duschen dock.
//Juuuss
Grattis i efterskott Axel! Glömde skriva grattis igår.

Kommentarer
Postat av: Axel

Tackar tackar :D

2010-09-19 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0