You are my only one

Söndag förmiddag, och jag ska sätta igång med pluggandet. Känner mig inte så värst pepp på det men det måste göras. Läser igenom avsnittet i boken sedan tar jag en liten paus. Det är pauserna jag är bäst på, de brukar bli långa sådana. Men vad gör det.
Yellowcard blir mitt soundtrack idag. Numera får jag en känsla om att de aldrig har varit borta. Jag har förträngt tiden då de inte gjorde fantastisk musik. Allt är bara så rätt att sitta och titta på Yellowcard sessions varje vecka. Man blir så glad varje gång man ser en ny video. Jag är tacksam för att jag hittade dem på youtube en regnig vårdag 2007. Jag är tacksam att youtube existerar, utan alla relaterade videoklipp skulle jag inte vara den jag är idag.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0