Mycket gjort, men mycket kvar!

Soffan i vardagsrummet är min bästa vän numera. Jag spenderar all min lediga tid här. Jag tittar på tv, sitter vid datorn, läser en bra bok, ja allt. Just nu lyssnar på jag You me at six oxh taggar onsdag. Jag har pluggat engelska och skrivit lite på religionsläxan. Men nu väntar jag på att Mamma, syrran och Axel ska komma så vi kan fika. Pappa min ringde nyss från landet långt borta (England), tävlingarna har blivit inställda på grund av regn så de skulle köra tillbaka till hotellet. Tydligen så bara flöt det vatten överallt, it's beeen raining cats and dogs over there. Inte så värst kul.
Idag har jag även hunnit slänga upp en header på den nya klassbloggen. Länk finns bland... länkarna. Haha
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0