Magic 8ball.

Det gör ont i hela kroppen nu, ögonlocken är tyngre än någonsin och jag har träningsverk. Jag kunde inte fokusera för fem över när jag skulle spela piano. Det blev fel konstant. Men det är inte så konstigt. Jag skyller på Kids in glass houses och You me at six, med glädje. Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig och plugga matte. Sen är det bud på att sova. Jag vill sova läääänge. Fast det får jag inte. Imorgon måste jag skaffa en praktikplats. Jag börjar få lite panik när det gäller det nu. Hon på Ikeaktatalogen svarar inte mig. Hon vet att jag skulle maila henne, så hon borde ju inte ignorera mig.
Idag har varit en knasig dag i övrigt. Oönskade sms, dans i studion, brandlarm och massor med skratt.
Jag måste sova, ha det bra peeps.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha va det verkligen ett oönskat sms... ;)

2010-10-07 @ 20:13:29
URL: http://thenecessaryuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0