Let is snow...Let it reindeer

Loggade in på min spotify och tittar i people listan till höger. Ser en typ som jag inte har en aning om vem är, haha. Det är nog någon som lagt till sig själv när jag var inloggad hemma hos hanna i lördags kväll. Undrar vem det kan vara. Står liksom användarnamnet på spotify och inte facebook namnet. Feel free to speak out. Haha.
   Anledningen till jag loggade in på spotify var för att jag ville lyssna på Renliant Ks julskiva Let it snow baby...let it reindeer. Riktigt bra. Det var syrran som hittade den förra julen. Ni borde i alla fall lyssna på den och se vad ni tycker. Nu ska jag äta en pepparkaka och mysa vid kaminen.



//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0