In the sound of silence

Nu är jag hemma efter en dag på kulturhuset och en liten runda på byn. Konserten gick bra, för min del. För en gångs skull var det syrran som gjorde fel och inte jag. Jag är stolt! Jag slänger upp bilder när jag fått dem av Axel. Imorgon tänkte jag att jag ska ladda upp videon på youtube. Mamma min filmade. Och så gör en liten sak dagen ännu bättre. Jag fick MVG på båda mina engelska uppsatser. Snacka om att jag är glad. Nu fattas bara en sak för den bästa dagen. Men jag ska sluta tjata om dem så ja. Hej då!
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Yellowcard all the way, haha! Men det låter ändå som du har haft en awesome första advent and you know what? Om knappt två dagar kan vi öppna våra chokladkalendrar tindrar med ögonen

2010-11-28 @ 22:49:04
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Läskigt mina * gjorde texten fetstilad hahahaha!

2010-11-28 @ 22:54:53
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0