Hate me all you want

Jag skrev precis ett långt och fint inlägg och tryckte på spara & publicera. Så slutade internet funka och allt försvann bara poff. Sånt stör mig väldigt mycket. Men i alla fall så har jag färgat håret idag. Det blev lite brunröttlila kan man säga. Man vet aldrig riktigt hur det blir med mitt hår. Jag har ju många gamla färgrester kvar. Men jag gillar överraskningen man får varje gång, haha. Nu ska jag i alla fall sätta mig vid kaminen och läsa fototidningarna jag lånade från biblioteket idag. Hoppas det står om något jätte bra objektiv jag kan köpa. Jag vill gärna ha ett nytt. Imorgon ska jag försöka få upp en bild på håret. Men det får gå som det går med det. Det brukar ju oftast inte bli av. Lat är jag. Men det tycker jag man kan få vara ibland. Fast i mitt fall för det mesta. Och bara så ni vet kommer nästan alla rubriker vara från Yellowcards nya låt framöver. Om ni skulle undra var de kommer ifrån det vill säga. Den förra var dock från Paramores Playing God. God natt och hej!

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0