Travel back in time with you.

Sitter hemma i sängen och kollar på Yellowcard - beyond ocean avenue. Den bästa dvdn i min hylla. Såg precis klart på All time low - MTV unplugged. Den kommer på andra plats. Idag stannar jag hemma från skolan. Min hals gör ont, även mina öron! Mamma trodde jag hade fått öroninflammation igår men det känns bättre nu. Hoppas jag kan gå till skolan imorgon. Inte för att jag vill göra nationella men lika bra att få det gjort. Kanske åker hem när jag är färdig. Får se hur det blir.
Nu ska jag sova och vänta på att syster kommer hem. Jag är hungrig och vill att hon ska laga mat till mig. Jag orkar inte göra det själv.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0