Tar det aldrig slut?!

Tänkte lägga upp några bilder men syster min har ockuperat deb andra datorn så det blir inte mycket med det. Jag har nyss suttit och spelat piano ett bra tag. Hade svårt att slita mig men har annat att göra. Måste läsa klart min bok till engelskan. Vi ska börja skriva recensioner nästa vecka. Jag som inte ens är halvvägs i min bok! Får nog lägga på ett kol i helgen.
   Tänker på idrotten och får allmänt mycket ångest över det. Det är meningen att vi ska genomföra våra rörelsepass imorgon. Men vi får se hur det blir med det. Vi kan inte vårt och behöver mer tid på oss. Men det känns som att Johan kommer säga till och att göra det ändå. Men det går absolut inte. Vilket han faktiskt måste förstå. Vi har inte mer lektionstid på oss men vi hinner inte efter skolan. För mig är andra ämnen än idrott viktigt. Man kan säga att jag nästan skiter i idrotten. Hoppas vi slipper imorgon. Jag vill helst ha mitt VG. 

Nu ska jag läsa
//Juuuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0