Tåg, tåg, tåg!

Jag äter godis och lyssnar på Green Day!
   Jag har nyss städat mitt rum mega noga och ska snart göra klart mitt projekt i multimedia. Idag ska jag få saker gjorda. Först ut var att städa. Sorterade alla papper som låg i högar, hittade alla matteproven så imorgon ska jag plugga matte.
   Igår somnade jag i soffan vid halv nio! Igår var inte riktigt min dag. Tog tåget till skolan 07.03 men kom inte längre än till Hässleholm. Det stod ett havererat tåg på spåret mellan Hässleholm och Kristianstad. De sa i högtalarna att tågen skulle ersättas med bussar men det kom inga bussar, så jag tog bussen hem igen. När jag tillslut kom till skolan hade klockan hunnit bli halv tio. Jag beslutade i slutet av dagen att stanna kvar på resurs och räkna matte. Vilket bettyde att jag missade pianolektionen som skulle ha varit den sista innan sommaren. Ångrar mig lite men var verkligen tvungen att räkna matte. Fattar nästan vad vi håller på med nu! Ett mirakel har inträffat.

//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0